søndag 22. april 2012

Ukens VI-blogger!


NOSTALGI I NR 9


 Holmen 9 er adressen til dette sjarmerende gamle huset!
Huset har en spennende historie, langt tilbake i tid, og vil du lese mer om det, kan du se her:


Bloggerinnen deler vakre bilder, fra hus, hage, brygge, sjøhus og orangeri, så her er mye å la seg inspirere av!



 Etter å ha jobbet med renovering og oppussing av gamle hus i en årrekke, er jeg blitt i overkant interessert i interiør. Stilen min kan vel beskrives som nostalgisk og romantisk. Når en bor så nær sjøen blr det også naturlig med innslag av røffe naturmaterialer og maritime detaljer. Jeg er veldig glad i kontraster. Foto er noe jeg koser meg med. Jeg har stadig nye kreative prosjekter på gang. Hvis bloggen min kan være til glede og inspirasjon for noen ville jeg bli glad... sier eieren av dette koselige stedet!
*
Og det er den så absolutt!!
Ta en titt innom for mer inspirasjon: 


11 kommentarer:

  1. Takk for fin anbefaling - skal absolutt sjekkes ut! Ha en fin søndag, klem Cecilie

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fant denne bloggen før i dag og den er kjempe fin:) masse inspirasjon og flotte bilder. Gratulerer som ukens blogger:)
    Fortsatt god søndag!

    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Følger denne bloggen allerede og ja den er superfin!!
    Klem

    SvarSlett
  4. En flott blogg som jeg absolutt inspireres av. :))

    SvarSlett
  5. Dette var virkelig gøy og inspirerende for meg som ikke har blogget så lenge. Takk for fine ord fra dere alle flotte bloggere :-)

    SvarSlett
  6. ah, så mye LEKKERT! Inspirasjon er det i massevis, liker veldig!

    SvarSlett
  7. En underbar blogg!
    Väldigt inspirerande
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  8. Beautiful pictures!
    Nice to meet you!
    www.tatianadoria.blogspot.com

    SvarSlett
  9. Denne flotte bloggen har jeg fulgt en stund! Det er så vel fortjent! Gratulerer!

    SvarSlett
  10. Denne bloggen vil jeg følge. Flottebilder og koselige motiver.

    SvarSlett
  11. I love this place! :) x0

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)