søndag 12. februar 2012

Ukens VI


Husmannsplassen i Hidlesundet
er et nydelig sted! 
Dette sier Hjørdis selv om stedet og bloggen sin: 
I 1996 var vi så heldige å få kjøpe et gammelt nedlagt småbruk, en husmannsplass fra 1818. Det ligger idyllisk til midt i det koselige Hidlesundet i Ryfylke. Ved overtakelse var både låve og hus falleferdig. Eiendommen på 13 mål var fullstendig overgrodd. Vi har jobbet jevnt og trutt gjennom alle disse årene. Nye ideer vokser stadig frem og de vil jeg formidle på denne bloggen. Jeg har alltid vært opptatt av interiør og brenner for den landlige, nostalgiske og romantiske stilen.
*

Dette nydelige stedet har hus, låve og naust, og alle er de like flott innredet, med gamle møbler og vakre detaljer!


 Hjørdis tryller også frem de vakreste ting, sydd av gamle putetrekk, blonder osv..


Denne bloggen er absolutt verd en titt, fullspekket av inspirasjon som den er:
 http://hidlesundet.blogspot.com/

7 kommentarer:

  1. Så flott hjem! En drømmeplass spørr du meg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Så idyllisk sted da :) Vakre bilder, som tatt fra et gammelt eventyr :)

    SvarSlett
  3. Rett og slett utrolig vakkert,både beliggenhet,hus og interiør:))))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Så flott! Nydelig sted Hjørdis bor på, flott både utenpå og inni huset. :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk hos Hjørdis,både
    plassen hun bor på og interiøret,herlig.
    Ha en flott morsdag Hanne og Mia,nydelig
    hos dere også.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  6. Kjære Hanne og Mia!

    Nå ble jeg ganske så målløs! Hvilken ære!!! Jeg tittet innom bloggen min og fant en kommentar som sa grattis til meg. Jeg fant ingen forklaring på hva gratulasjonen gikk ut på - før nettopp nå:-)!! Dette var kjekt!! Spesielt når jeg følte meg så nedstemt fra før. (har en far som nylig har fått hjerneslag ....og det er mange bekymringer og sykebesøk. Og derav lite tid til blogging - bortsett fra blomsterinnlegg:-))

    Tusen takk for utmerkelsen og de fine ordene!! For en oppmuntring!!

    Ha en fortsatt fin søndag!!

    Stoooor klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  7. what a place ! getting 'homesick'...

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)