mandag 8. april 2013

Fornyelse

Våren er jo som kjent tiden for akkurat det og det blir litt endringer her på VI også. 
Jeg og Mia har nå drevet denne bloggen sammen i litt over et år og meningen var å ha et eget sted hvor vi som liker den nostalgiske stilen kunne samles. I skrivende stund er det 520 bloggere fordelt på 12 land som har meldt seg inn og det er STOR STAS!!! 
Men nå er det slik at VI-bloggen er drevet på hobbybasis, noe den vil den fortsette å være, så nå som Mia trenger å fokusere på andre ting en liten stund fremover, blir det jeg, Hanne, som tar dette prosjektet videre :) 
Jeg fortsetter med helgelinkingen, men ukens VI hver søndag tar en liten pause. 
Jeg kommer til å fokusere på å finne inspirasjon til dere og håper ellers at dere fortsetter å bruke siden slik den var ment, nemlig å finne inspirasjon hos hverandre:)
(Minner også om FB siden vår hvor dere kan linke blogginnleggene deres!)

Foto via  http://baysidevintage.com.au

Håper alle har hatt en fin start på uken!

H

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Har full forståelse at dette tar tid og at dere bruker mye av fritiden deres til en helt utrolig flott blogg som vi alle setter stor pris på:)
    Lykke til videre for Mia:)
    Og så utrolig flott at du vil fortsette å drive på:) det er bare utrolig flott, for denne bloggen er helt spesiell da den setter fokus på det Nostalgiske innenfor Interiør blanding med det nye:)
    Så kjempe flott at du vil fortsette:)
    Du skal vite at vi setter stor pris på det:)
    Gleder meg til å følge deg videre:)
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Merete,setter stor pris på dine alltid like koselige kommentarer og skal gjøre mitt beste vet du ;)

      Slett
  2. Godt å høre at den vil fortsette og Tre Engler har sagt alt så fint over her :)

    Setter stor pris på dere !

    Klem Monica

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)