onsdag 2. januar 2013

Velkommen 2013!

Det er alltid deilig å runde et hjørne og mange av oss har brukt nyttårshelgen til å måke julen ut av huset. Nakent og litt rart sånn med en gang, men akk, så deilig med de blanke arkene;-ikke sant? 
Det er i disse tider at interiørdelen av hjernen min jobber på høygir mens planer legges og jeg kan røpe at for min del er det ute-rommet som skal få en makeover! Solen har jo snudd og vi går mot lysere tider så jeg tar sjansen på litt "sommervarm" inspirasjon i dag:)

Har du planer?

H





Bilder fra Pintrest



3 kommentarer:

  1. Godt Nyttår til der:)
    Ååååå som man lengter etter litt varmere tider når man ser sånne nydelige bilder:)
    Godt man har noe å se frem til:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. SÅ FINE BILDER
    ØNSKER DERE GODT NYTT ÅR
    NYT DAGENE KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår til dere:-)!! All honnør til Hanne og Mia som fikk denne koselige VI-bloggen i stand i 2012!! Håper dere fortsetter - selv om det nok ligger en del arbeid og tankevirksomhet bak.
    Gjett om jeg gleder meg til lysere tider! Ser sååå frem til det. Nydelige bilder dere viser. Og så venter jeg i spenning på hva Hanne vil gjøre med det fra før av så koselige uterommet sitt.

    Stor nyttårsklem fra Hjørdis

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)