søndag 15. april 2012

Ukens VI blogger


VI er ikke de eneste som har latt oss sjarmere (les;krampe-le) av Cecilies historier fra virkeligheten. Hennes hverdag som interiørfanatiker i et hus fylt av store og små menn byr på massevis av moro for oss lesere og hennes vilje til å pantsette både hus, mann og barn for å få tak i en "skatt" er jo noe de fleste av oss kjenner oss igjen i;) 


Hunden Doris


Til tross for mitt bloggnavn er interiørstilen jeg elsker umulig å sette i en kategori. Her er det litt shabby, litt vintage, litt industri og litt landstil. Altså litt shabby, litt slitt og bare mitt! 
Travel 3 barns mamma til Marius 11 år, Herman 7 år og Oliver 4 år. Jobber som intensivsykepleier - og som bruker heftig mye av fritiden på små og store interiørprosjekter hjemme! "

Bloggersken 

Besøk den utrolig herlige bloggen;

9 kommentarer:

  1. Ei flott dame med et flott hjem!! Klem Madelén

    SvarSlett
  2. enig så det suser,denne dama kan fortelle!!!Og har god smak!!!Anbefales :)
    Tove:)

    SvarSlett
  3. Oj, oj, oj for en fin start på søndagen da!! Dette var jo kjempegøy!! Tusen takk for fine ord - nå sitter jeg på jobb og er kjempestolt! : ) Happy søndag!

    SvarSlett
  4. Så moro! jeg har kost meg i timesvis på denne bloggen...fantastisk dame med en fantastisk blogg...
    Anbefales på det sterkeste å bruke tid å lese bloggen!! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Ja jeg bare elsker den bloggen!!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Grattis Cecilie!!

    Ja hennes blogg är underbar och Cecilie skriver så otroligt bra!!
    Plus att hon har ett underbart hem!! :)

    Kram Tina

    SvarSlett
  7. Knallbra blogg som gir en god latter hver gang man er innom!!:)

    SvarSlett
  8. Utrolig herlig bloff! En fryd å besøke :)

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)