onsdag 15. februar 2012

Nostalgi


Jeg (H) kom over disse bildene på min runde blant VI bloggerne her forleden og synes de var så vakre.
Hvem skulle vel tro at en gammel øse kan lage en slik stemning?

http://www.tyrifryd.com/ 
 Forøverig også finalist i Boligdrøm´s konkurranse 
"Norges drømmehjem"

Synes det er fantastisk gøy å kunne dekke til selskap med gamle skatter og er stadig på jakt etter detaljen som gir det lille ekstra.

http://hellepirette.blogspot.com/
Stil og Genbrug

Hvor morsomt hadde det ikke vært å invitere jentene på ostekveld med disse små skiltene som prikken over i-en?


....fulgt av brød på disse nydelige gamle porselensbrikkene, kanskje? *sukk*


Nydelig bestikk hører jo med



Form eller blomsterpotte? opp til deg, men blomster på bordet er jo et must;)


Disse tingene er fra http://www.froeken-anker.dk/ og er du på jakt etter en nydelig detalj i innredningen er der masse mere kan vi love;)



9 kommentarer:

  1. For en flott ide det var med den øsa :-) Nå er jeg på jakt etter en gammel øse ;-)
    Klem fra Rita

    SvarSlett
  2. Nydelege bilder!
    Er SÅ glad for denne bloggen :) :)

    God onsdag ♥

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder :))


    Klem fra Renate

    SvarSlett
  4. Hej Hanne
    En sjov måde at lave et indlæg på. Faktisk en god idé, som vi andre også kan bruge.

    Hav en dejlig aften
    Klem

    SvarSlett
  5. Inspirerande bilder:)
    Likte so godt den øsa med lys!

    Ha ein fin kveld♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder!! Mange fine tips.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  7. Jeg har handlet hos frøken Anker selv, så jeg kjenner godt itl den herlige butikken hennes. Skjønn skjønne bilder! Jeg har en stor Nigella Lawson øse i offwhite som jeg bruker som lysestake, jeg så ideen på en amerikansk blogg for en stund siden. Gøy når man kan finne litt inspirasjon av andres gode ideer.

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)