lørdag 4. februar 2012

For en mottakelse!! :-)

Hei alle gode VI-medlemmer!!
Dette er gøy!!
Bloggen har vært oppe rundt et døgn, vi har over 100 medlemmer allerede, og dere har mottatt oss med stor glede; kan det bli bedre?? :-)

Imorgen starter vi med Ukens blogger, og hver søndag fremover, kommer vi til å presentere en av dere; med utvalgte bilder, noen ord, og link til bloggen deres!

På linja under headeren finner dere nå en ny knapp:
 Spør Frøken Anker 
Vi er så heldige å ha fått til et samarbeid med Frøken Anker, som har mange års erfaring med kjøp og salg av vintage/antikk. 
Nettbutikken hennes er bare en drøm og vi anbefaler virkelig at dere tar en titt innom henne, enten for deilig inspirasjon eller kanskje du er ute etter en skatt ingen andre har? 
Butikken hennes ligger under nettbutikker i sidefeltet :-)
Har du gjort et varp på loppis og lurer på hva det er verd, kanskje med tanke på videre salg? 
Eller har du fått tak i noe du ikke helt vet hva er? Da vil hun bidra med sin ekspertise! 
Også om du er på jakt etter noe helt spesielt, er dette damen å snakke med :-)
Vi vil også minne dere om å legge til VI i bloggrollen på deres egen blogg, så får dere med dere hver gang det kommer nye innlegg herfra :-)
Ha en fin lørdag!
Klem, Hanne & Mia




8 kommentarer:

  1. Hei hanne og Mia:)Så flott med en slik pangstart,lover godt dette!
    klem

    SvarSlett
  2. Jippiii, jeg er så glad på deres vegne - ja, og på oss ALLE som får nyte godt av denne bloggen, som kommer til å bli til STOR inspirasjon ♥

    Fin lørdag til dere!

    Mange klemmer fra HIldegunn

    SvarSlett
  3. Heia begge to. Blir så kjekt dette at :) Dere har gjort en kjempejobb og jeg føler meg godt tatt imot:)
    En strålende helg til dere begge.
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Føler på meg at dette kommer til å bli så bra, her liker jeg meg godt :))
    Så artig med ukens blogger, det skal jeg følge med på.
    Legger VI til i bloggrollen sporenstreks :))

    Lykke til videre dere to :))

    SvarSlett
  5. Kjære Hanne og Mia!! Så flinke dere er!! Og for en jobb dere har gjort!! All honnør til dere!!!
    Jeg skal straks og med en gang legge VI i bloggrollen:-) Så kjekt å få være med som medlem!!!!

    Lykke til videre! Dette gleder meg!!!

    Stor klem:-)

    SvarSlett
  6. Vilket trevlig och spännande initiativ!! Lycka till!

    Klem,
    Regina

    SvarSlett
  7. Kul med nya initiativ :)
    å missa nu inte,,,,,,

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    redan 89fina bloggar med
    VÄLKOMMEN :)
    Håkan

    SvarSlett
  8. Åhhh ni är fantastiska!!
    Kramar Kathrine

    SvarSlett

Tusen takk for din hyggelige kommentar hos Vintage Interior Blogs! :-)